SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wrocław zaczął wydawać darmowy biuletyn. „Nie konkurujemy z gazetami”

Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej rozpoczęła wydawanie bezpłatnego biuletynu miejskiego „Wroclaw.pl”. Jest rozdawany w wielu miejscach w mieście, to drukowana wersja miejskiego serwisu internetowego.

„Wroclaw.pl” ma 12 stron, jego pierwszy numer został wydrukowany w nakładzie 35 tys. egz. Jest przeznaczony dla osób, które nie maja dostępu do internetu. Będzie ukazywał się cyklicznie: początkowo co trzy miesiące, a od początku 2020 roku co miesiąc.

- Chcę, aby magazyn informował, podobnie jak czyni to miejski portal, o sprawach ważnych dla Wrocławia. A dzięki papierowej formie trafiał do miejsc ważnych dla mieszkanek i mieszkańców oraz wychodził poza urząd i przestrzeń wirtualną - uzasadnia prezydent miasta Jacek Sutryk.

Na łamach biuletynu stałe miejsce będą mieć tematy związane z komunikacją miejską, sprawami społecznymi, wrocławskimi osiedlami i organizacjami pozarządowymi. Czytelnicy znajdą w nim również zapowiedzi imprez i wydarzeń kulturalnych, a także informacje o miejskich inwestycjach.

 

„Wroclaw.pl”  rozdawana w ponad 150 miejscach we Wrocławiu, m.in. na targowiskach, w siedzibach rad osiedli, domach seniora, filiach Miejskiej Biblioteki Publicznej, ośrodkach kultury i w Centrach Obsługi Mieszkańca. Będzie też dostępny w ośmiu centralnych punktach miasta.

Miasto uczestniczy w programie „#WrocławNieMarnuje”, dlatego biuletyn jest drukowany na papierze ekologicznym (powstałym w 50 proc. z makulatury). Jego dystrybucja została zaplanowana tak, aby skorzystać przede wszystkim z lokalnych firm transportowych, które działają w oparciu o kurierów rowerowych.

Informator na zlecenie ratusza wydaje miejska spółka Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej, która prowadzi także portal Wroclaw.pl.

Wydawca zapowiada, że nie będzie konkurował z gazetami istniejącymi już na rynku. - Nie zastąpimy gazet czy magazynów. Nie jesteśmy też dla nich konkurencją. Informator to kolejny element działań informacyjnych miasta i swojego rodzaju tablica ogłoszeń z ważnymi wiadomościami dla mieszkańców – zaznacza Adrian Staniszewski, dyrektor ds. komunikacji społecznej w Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej.

Dołącz do dyskusji: Wrocław zaczął wydawać darmowy biuletyn. „Nie konkurujemy z gazetami”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Paweł
I bardzo dobrze. Mam tylko nadzieję, że nie zrobi się z tego tuba propagandowa, bo wtedy ludzie szybko to odrzucą.
odpowiedź
User
AS
Jeśli z każdego numeru wyzierać będzie zadowolona twarz prezydenta miasta, to zostanie to odebrane jako produkt PR-owy, by nie rzec propagandowy. Zobaczymy
odpowiedź