SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Debata w TVP chętniej oglądana niż w TVN

"Wieczór wyborczy" w TVP oglądało średnio 3,7 mln Polaków a w TVN 1,65 mln. Z reklam telewizja TVN zarobiła 2 169 510 zł a TVP 1 tylko 334 900 zł.

Prognozy wyników niedzielnych wyborów parlamentarnych polscy widzowie mogli śledzić w studiach wyborczych przygotowanych przez TVP1 oraz wspólnie przez TVN i TVN 24.

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research rywalizację o widzów wygrała telewizja publiczna. Pierwszą część studia wyborczego zorganizowanego przez TVP1 - trwającego mniej więcej do godziny 23 -  oglądało średnio 3,7 mln Polaków którzy ukończyli 18 lat. W tym samym czasie relacje zorganizowaną przez TVN i TVN24 oglądało średnio 1,65 mln pełnoletnich Polaków.

   Total Individuals
ChannelStart timeEnd timeAMRAMR %SHR %
TVP119:54:5222:53:103 996 49811,16%26,63%
23:23:1224:56:061 153 3063,22%27,14%
Average TVP13 022 5038,44%26,69%
TVN19:50:0523:11:141 696 6184,74%11,66%
Average TVN1 696 6184,74%11,66%

Znacznie większa była liczba osób która choć na chwilę zechciała zapoznać się z tym co dzieje się w studiach wyborczych - zasięg studia wyborczego zorganizowanego przez TVP1 wyniósł 14,82 mln pełnoletnich Polaków, zaś zasięg audycji zorganizowanych przez TVN i TVN24  8,6 mln.

W czasie pierwszej godziny  (20-21) Studio wyborcze w TVP1 oglądało średnio 4,37 mln dorosłych widzów, zaś łączna widownia obu stacji TVN wyniosła w tym czasie średnio 1,83 mln. Co ciekawe w tym samym czasie (20-21) w TVP2 trwała końcowa relacja z finału ME siatkarek i przyciągnęła ona 4,69 mln dorosłych widzów.

Kolejna godzina studia wyborczego (21-22) to naturalny spadek widowni relacji wyborczych (odpowiednio TVP1: 3,71 mln, TVN i TVN 24 łącznie: 1,73 mln) TVP 2 zaś, mimo iż sam mecz zakończył się przed 21 i w tej godzinie nadawane były jedynie rozmowy i relacje po meczu, zebrała w tym czasie jeszcze 3,62 mln. dorosłych widzów.

Ostatnia godzina pierwszej części relacji wyborczych (22-23) to już tylko średnio 3 mln widzów TVP1 i 1,33 mln łącznie w obu TVN-ach. W tej godzinie łączna widownia TVP2 i Polsatu wyniosła 4,04 mln widzów.

Jak wynika  z tych samych danych telewizja TVN z reklam zarobiła 2 169 510 zł a TVP 1 tylko 334 900 zł. 

Wieczór Wyborczy w TVN oglądało więcej kobiet niż mężczyzn. W TVP 1 struktura widzów rozłożyła się niemal równomiernie.

KanałPoczątekKoniecProfile Profile DetailsVariableADH %
TVP119:54:5222:53:10SexMales48,85%
Females51,15%
Age4-9 lat1,06%
10-15 lat2,75%
16 - 192,60%
20 - 242,96%
25 - 293,89%
30 - 344,76%
35 - 394,20%
40 - 446,93%
45 - 4910,42%
50 - 549,80%
55 - 599,59%
60+41,03%
City sizeRural38,26%
< 50 tys.25,45%
50-100 tys.7,46%
100-200 tys.6,92%
> 200 tys.21,91%
EducationLow49,53%
Secondary32,34%
High14,32%
Other3,81%
23:23:1224:56:06SexMales48,90%
Females51,10%
Age4-9 lat0,63%
10-15 lat2,06%
16 - 191,96%
20 - 244,28%
25 - 295,34%
30 - 348,41%
35 - 392,07%
40 - 4410,16%
45 - 4914,26%
50 - 549,62%
55 - 5913,63%
60+27,58%
City sizeRural28,18%
< 50 tys.28,40%
50-100 tys.9,39%
100-200 tys.8,75%
> 200 tys.25,28%
EducationLow42,31%
Secondary34,64%
High20,36%
Other2,69%
TVN19:50:0523:11:14SexMales42,19%
Females57,81%
Age4-9 lat0,57%
10-15 lat3,97%
16 - 194,33%
20 - 244,39%
25 - 298,64%
30 - 347,33%
35 - 397,23%
40 - 448,34%
45 - 4910,20%
50 - 5412,23%
55 - 599,33%
60+23,44%
City sizeRural24,78%
< 50 tys.19,61%
50-100 tys.7,06%
100-200 tys.10,64%
> 200 tys.37,92%
EducationLow48,21%
Secondary33,27%
High13,97%
Other4,55%

Dołącz do dyskusji: Debata w TVP chętniej oglądana niż w TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl