Decathlon promuje hulajnogi w kolejnej odsłonie kampanii "Jedyną zasadą jest przyjemność"

Ruszyła kampania reklamowa sieci sklepów sportowych Decathlon. Działania stanowią kontynuację platformy komunikacyjnej "Jedyną zasadą jest przyjemność", którą przygotowały Ogilvy & Mather i MullenLowe MediaHub.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Decathlon promuje hulajnogi w kolejnej odsłonie kampanii "Jedyną zasadą jest przyjemność"

Nowa kampania promuje produkty marki Oxelo, głównie hulajnogi. Spot prezentuje, jak można bawić się na hulajnodze.

Kampania prowadzona będzie w telewizji i internecie. Spot emitowany będzie na antenach TVN, Polsatu oraz w ich stacjach tematycznych. Działania w internecie obejmują social media (Facebook, Instagram Youtube i Snapchat), reklamy na playerach oraz na portalach oraz display (na portalach i w formie targetowania demograficznego i behawioralnego). Całość działań potrwa do czerwca 2018 r.

To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej Decathlonu "Jedyną zasadą jest przyjemność". W poprzednich częściach promowano sprzęt do biegania oraz rowery.

Za kreację odpowiada kreacji jest agencja Ogilvy & Mather, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MullenLowe MediaHub.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję