SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

UPC Polska zaczyna promocję swojego sztandarowego dekodera TV 4K

Operator sieci UPC Polska ruszył z promocją swojego dekodera UPC TV 4K. Reklama trafiła na platformę YouTube i na media społecznościowe UPC.

 

Article

Kompaktowy dekoder UPC TV 4K trafił na rynek pod koniec sierpnia. Ma niewielkie rozmiary (80x80x18, waga 97 gram), sterowany jest głosem, zapewnia dostęp do telewizji na żywo, Replay TV, wideo na żądanie oraz szeregu aplikacji (np. YouTube). Urządzenie pozwala także strumieniowo przesyłać na ekran telewizora treści tworzone przez użytkowników na ich telefonach, a dzięki integracji z Horizon GO, treści oglądane na urządzeniach mobilnych można oglądać dalej na telewizorze, i odwrotnie.

Reklama sprzętu ruszyła w piątek. W spocie podkreślane są kompaktowe wymiary urządzenia i możliwości, jakie daje, a także to, że oferty z dekoderem zaczynają się już od 89 zł za miesiąc.

 

UPC TV 4K BOX ma obudowę wykonaną w 35 proc. z tworzywa sztucznego, pochodzącego z recyklingu oraz zmniejszony o 77 proc. (względem poprzedniej generacji urządzeń) pobór energii. Projekt urządzenia otrzymał nominację do nagrody VideoTech Innovation Award w kategorii Zrównoważony Rozwój.

Krótko po wprowadzenia do sprzedaży nowego dekodera, UPC Polska udostępniła swoim abonentom pięć nowych kanałów w jakości UHD i 4K. Są to Ultra TV HD, Ultra TV 4K, Funbox UHD, Insight TV UHD i wPolsce.pl 4K.

W drugim kwartale br. UPC Polska pozyskało 4,3 tys. nowych abonentów oraz 13,6 tys. subskrypcji cyfrowych. Baza klientów wzrosła do 1 494 300, a usług cyfrowych - do 3 198 200. Firma miała ok. 425 mln zł przychodów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: UPC Polska zaczyna promocję swojego sztandarowego dekodera TV 4K

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zaskoczony
Jak to jest,, że poziom reklamy w Polsce stacza się z roku na rok coraz niżej. Tylko kopiowanie i wtórne pomysły. Telekomy i banki musza wsadzić na siłę celebrytów i zero pomysłu, a UPC i Vectra muszą mieć takie same latające niebieskie beznadziejne stwory i tez nie wiadomo o co chodzi - żenuaria do kwadratu
odpowiedź
User
Kiszczak
To nie dekoder tylko kopia przystawki playa
odpowiedź
User
Zabawka
Ten „dekoder” ciężko nazwać nawet podstawowym, a co dopiero sztandarowym. To urządzenie tylko dla osób które oglądają max 5 godzin tygodniowo. Brak możliwości swobodnego nagrywania i brak telewizji w przypadku awarii internetu to tylko niektóre z wad tej zabaweczki
odpowiedź