SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Delecta prezentuje kampanię o zaufaniu

W najnowszej odsłonie kampanii, realizowanej w ramach platformy komunikacyjnej „Prosto z serca”, marka dodatków do pieczenia Delecta opowiada o kluczowej dla siebie wartości – zaufaniu. Za projekt odpowiadają spółki Grupy Walk – Walk PR i Walk Creative. 

Podstawą nowej odsłony kampanii „Delecta. Powiedz to prosto z serca” jest content wideo, w którym bohaterowie opowiadają o tym, czym jest dla nich zaufanie. Motyw ten pojawia się także w działaniach z influencerami lifestyle’owymi, którzy na swoich kanałach SoMe, wraz z bliskimi, poruszają temat zaufania i jakościowych relacji.

Szereg aktywności kampanijnych realizowany jest równolegle w telewizji, SoMe marki oraz w mediach tradycyjnych i online.

Za koncepcję kreatywną i realizację działań content video, SoMe i wsparcie mediowe odpowiada Walk Creative. Działania wizerunkowe, współpracę z mediami oraz influencer relations powierzono Walk PR. Komunikacją korporacyjną Delecta zajmuje się Brandscope. Kampanie realizowaną w TV i DOOH koordynuje GPD Agency, zaś zakupem mediów w ramach platformy Delecta. Powiedz to prosto z serca powierzono w ręce domowi mediowemu Starcom. 

Dołącz do dyskusji: Delecta prezentuje kampanię o zaufaniu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl