Demo effective launching ma powody do hopsania

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma Leaf Poland Sp z o.o.- ogłosiła wyniki przetargu na kreację dla cukierków HOPS. Najlepiej w badaniach wypadła kreacja przygotowana przez Demo effective launching - nie sieciową agencję reklamową - i to jej powierzono realizację projektu. Zwycięską kreację przygotował zespół kreatywny w składzie Dariusz Chwierut i Grzegorz Garyga.

W przetargu brały udział DEMO effective launching, Corporate Profiles DDB, Ad Fabrica oraz GP&D. Planowane działania na rok 2003 obejmą ATL. Leaf - to jeden z liderów na rynku słodyczy nie czekoladowych, producent m.in. cukierków w torebkach, Chałwy Królewskiej, Sezamków AHA.

Demo - od 13 lat w branży reklamowej - specjalizuje się we wprowadzaniu na rynek nowych produktów oraz zmianie pozycjonowania marek już istniejących. Skuteczność jego działań zweryfikował rynek przyjmując marki, które obecnie zajmują silne pozycje.

W portfolio Demo znalazły się m.in.: Kamis Przyprawy S.A.- przyprawy jednorodne, Warzywko, musztardy, Kampania Gospodarcza na Rzecz Nowych Marek, Commercial Union, Białe - OSM Zambrów, Sezam BPH, Fortuna Karotka, Łowicz, Hej - SM Nowy Targ, Mokate Cappucino - Mokate S.A., Venotrex, Aviomarin, Calperos - Pliva Kraków, Ludwik - Inco Veritas, Immunal - Lek Polska, Plus Discount, Hero Polska, Onken.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski