DHL uruchamia globalną kampanię

Firma DHL uruchamia globalną kampanię reklamową pod hasłem 'Excellence. Simply delivered'.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kreację kampanii przygotowała agencja 180 Amsterdam i jej cyfrowe ramię Riot. Za adaptację działań na poszczególnych rynkach odpowiedzialna będzie agencja Proximity.

Akcja będzie prowadzona w 21 krajach i 16 językach. Składają się na nią m.in. reklamy telewizyjne i prasowe w czołowych światowych mediach, jak również kampanie produktów w formacie drukowanym i cyfrowym. Uzupełnieniem będą ulotki, broszury, banery i lokalna reklama taktyczna.

180 Amsterdam zdobyła globalny budżet reklamowy zajmującego się przewozem przesyłek i logistyką przedsiębiorstwa na początku bieżącego roku, pokonując w finałowej fazie przetargu agencję M&C Satchi. Wcześniej z obsługi budżetu DHL zrezygnowała Ogilvy & Mather.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję