Dima Słupczyński head of design w Change

Dima Słupczyński objął funkcję head of design w agencji reklamowej Change. Awansował na to stanowisko po ponad trzech latach pracy w firmie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Słupczyński do agencji Change dołączył wiosną 2012 roku, obejmując stanowisko senior art directora. Przeszedł wówczas z agencji Pompidou, gdzie pełnił podobną funkcję. Wcześniej pracował też w agencjach IQ Marketing, Adwertajzing, Brand Support i Focus Media Group.

Jako head of design w agencji Change przede wszystkim zarządza zespołem grafików i copywriterów w dziale design oraz pełni nadzór nad jakością wychodzących z agencji projektów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?