SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Discopoland” oglądało 520 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją

Nowy cykl „Discopoland” oglądało średnio 520 tys. osób. TVP2 w czasie emisji programu wypadła najsłabiej w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 2,39 mln zł.

Article

Audycję „Discopoland” na antenie Dwójki oglądać można było w soboty o godz. 21.50, w okresie od 22 kwietnia do 17 czerwca br. Jej średnia oglądalność wyniosła 520 tys. widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 4,17 proc. w grupie 4+, 4,42 proc. w 16-49 i 4,53 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek, który oglądało 857 tys. osób.

TVP2 w paśmie nadawania „Discopolandu” zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie był Polsat, emitujący wówczas gł. filmy fabularnych i show „Twoja twarz brzmi znajomo”, co przełożyło się na 16,72 proc. udziału. Druga była TVP1 (gł. filmy; 12,70 proc. udziału), a trzeci - TVN (pasmo filmowe; 11,65 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka zajęła miejsce czwarte.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków audycji wyniosły 2,39 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Discopoland” to muzyczno-dokumentalna seria, opowiadająca o fenomenie muzyki disco polo, jej odbiorcach, twórcach i o tym, co sprawia, że gatunek ten cieszy się w Polsce nieustającą popularnością.

Pierwotnie cykl miał być pokazywany w niedziele o 22.15, ale telewizyjna Dwójka w ostatniej chwili zdecydowała o zamianie pory emisji „Discopolandu” z innym nowym programem „Głodne kawałki”.

Biuro prasowe Telewizji Polskiej na razie nie podaje informacji dotyczących kontynuacji programu.

Udział Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 7,72 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Discopoland” oglądało 520 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xm
Kolejny wielki "sukces" Kurskiego.
39 12
odpowiedź
User
discopolandia
zgadza się, dziwnie się to oglądało, straszny montaż, można to było zrobić znacznie lepiej
28 8
odpowiedź
User
podchodząc z duuuużym dystansem do danych
To dość dużo. Ale jak na amatorów tego nurtu i zainteresowanych zjawiskiem,niezbyt. I tyle.Jakby nadali goło i wesoło to może wygraliby z konkurencją i co?A że diskopolonie gwarantuje 10 mln.to nie martwi mnie;acz wyniki polo.tv tak.Choć innych dancełupcup chyba bardziej.
13 10
odpowiedź
User
No tak
Fajny program tylko strasznie chaotycznie zrobiony jak by się do tego bardziej przyłożyli było by znacznie lepiej . No ale akurat program imprezowy wyszedł
16 17
odpowiedź
User
rozbawiony socjalistami z piSSu
Kolejna porażka kÓrskiego! Chłop myślał, że jak puści w swojej kÓrwizji disco polo, to będzie miał wielomilionową oglądalność? Zabawny typ. Prawda jest taka, że ludzie brzydzą się PiSowską kÓrwizją i dla zasady już nic nie chcą tam oglądać. Logo TVP na ekranie telewizora działa na wielu ludzi jak płachta na byka (w każdym razie ja tak mam i jestem pewien, że wielu ma podobnie). Tylko "M jak miłość" i "Na dobre i na złe" jeszcze utrzymują przy TVP jako taką widownię, bo ludzie się przyzwyczaili do tych tasiemców i oglądają z sentymentu, działa to jak narkotyk i nie potrafią go rzucić. Ale do nowych narkotyków już nie chcą się przywiązywać, dlatego każda nowość programowa TVP jest z góry skazana na porażkę! Bardzo się z tego śmieję, buhhahahahahahahahahahhahahahahahahaha, żałośni socjaliści z piSSu, dziękuję wam za codzienną dawkę humoru! Czytam wiadomości o TVP na Wirtualnych Mediach i codziennie poprawiam sobie humor dzięki wam - tak trzymajcie, socjaliści.
24 14
odpowiedź