SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Discovery liderem, najwięcej zyskała TVP Historia

Discovery Channel był w maju br. bez zmian liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych, sporo zyskał zajmujący drugie miejsce National Geographic Channel, ale najbardziej do góry poszła widownia stacji TVP Historia.

Discovery liderem, najwięcej zyskała TVP Historia

Wśród ogółu widzów liderujący Discovery zanotował udział na poziomie 0,62 proc., po wzroście o 7,4 proc. Na drugą pozycję awansował, po sporym wzroście o 72,5 proc., kanał National Geographic Channel, którego udział wyniósł 0,41 proc. Stacja ta od lutego br. dołączyła do Cyfrowego Polsatu, a od kwietnia do platformy N. Podium zamyka Discovery Science (0,24 proc. udziału w rynku, spadek o 3,2 proc.).

Rekordowy wzrost (o 371,4 proc.) zanotował kanał TVP Historia, zaś najwięcej (chociaż tylko 33,3 proc.) stracił kanał BBC Knowledge wyłączony od lutego br. z Cyfrowego Polsatu i włączony do oferty mniejszej platformy N.

majwszyscy 4+
20102011
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
Discovery34 8390,57835 1240,621
National Geographic14 4770,24023 4000,414
Discovery ST14 9200,24813 5530,240
Animal Planet15 5480,25813 4530,238
Discovery World17 0780,28410 7250,190
Zone Reality9 4140,1569 7920,173
Planete9 9370,1658 4720,150
Nat Geo Wild10 0680,1677 7510,137
Travel Channel5 2170,0874 1260,073
TVP Historia8520,0143 7310,066
BBC Knowledge5 5860,0933 5300,062
History--3 0120,053


W grupie komercyjnej 16-49 podium najpopularniejszych kanałów wyglądało identycznie. Pierwszy był Discovery Channel z udziałem 1 proc. (wzrost o 15,2 proc.), drugie miejsce z wynikiem 0,54 proc. zajął National Geographic Channel (do góry o 105,3 proc.), a trzeci był Discovery Science (0,36 proc., wzrost o 3,7 proc.). Liderem wzrostu także była TVP Historia, której udział poszedł do góry aż o prawie 900 proc., a spadku – Discovery World (tylko o 37,3 proc. w dół).

majwszyscy 16-49
20102011
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
Discovery21 9160,86023 5150,991
National Geographic6 7150,26312 8090,540
Discovery ST8 8790,3488 5670,361
Discovery World9 9100,3895 7810,244
Zone Reality5 1860,2035 6100,236
Animal Planet5 5780,2194 5360,191
Nat Geo Wild4 8730,1913 9010,164
Planete4 5580,1793 3550,141
BBC Knowledge3 5960,1412 9510,124
Travel Channel2 4890,0981 9320,081
TVP Historia1930,0081 8720,079
History--1 4850,063


Najpopularniejszym programem w Discovery Channel w zeszłym miesiącu był cykl “Jak to jest zrobione”. Najchętniej oglądany jego odcinek zobaczyło 176 tys. widzów.

Raport top programów
Discoverywszyscy 4+
ProgramAMRSHR %
JAK TO JEST ZROBIONE175 7351,295
FANI CZTERECH KOLEK 175 2141,740
SZKOLA PRZETRWANIA168 0231,244
RZECZNE POTWORY /SER.DOK.USA/166 9211,747
CHOP SHOP /SER.DOK.W.BRYT/154 3171,599
GORACZKA ZLOTA /SER DOK.USA/137 8131,066
MOJA SZOKUJACA HISTORIA 134 5910,991
PRODUCENCI MOTOCYKLI131 3621,247
POGROMCY MITOW /SER.DOK.USA/130 0581,193
SUPERMOCNI /SER.DOK.USA/128 1780,960

Dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości At Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Discovery liderem, najwięcej zyskała TVP Historia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl