Discovery planuje własny serwis streamingowy, 17 kanałów za 5 dolarów miesięcznie

David Zaslav - szef koncernu Discovery - poinformował, że firma ma w planach wprowadzenie własnego serwisu streamingowego. W ofercie miałoby się znaleźć 17 kanałów prowadzonych przez Discovery w cenie od 5 do 8 dolarów miesięcznie.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Plany uruchomienia przez Discovery własnego serwisu VOD David Zaslav, szef koncernu zdradził podczas konferencji organizacji Television Critics Association, która odbyła się w ubiegłym tygodniu w Los Angeles.

Według zapowiedzi Zaslava nowa platforma zaoferuje przynajmniej 17 kanałów z obecnego portfolio Discovery, które powiększyło się po przejęciu wiosną br. sieci Scripps Networks Interactive. Dostęp do serwisu miałby kosztować miesięcznie od 5 do 8 dol.

Szef Discovery nie ukrywał, że uruchamiając nową ofertę streamingową nadawca liczy w dużej mierze na szeroki odzew wśród kobiet, których odsetek wśród widzów takich kanałów jak Food Network, HGTV, ID oraz TLC systematycznie rośnie. Zaslav na razie nie podał żadnego przybliżonego terminu uruchomienia zapowiadanej platformy, nad wprowadzeniem tego rodzaju serwisu koncern pracuje już od 2013 r.

W lipcu br. David Zaslav przedłużył o kolejne 3 lata swój obecny kontrakt. Nowa umowa przewiduje, że Zaslav będzie kierował Discovery do 2023 roku.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]