Disney zakazuje współdzielenia kont

Disney zakazuje udostępniania haseł w swoich usługach streamingowych Hulu, Disney+, ESPN+. Na podobny ruch pierwszy w branży zdecydował się Netflix.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Disney zakazuje współdzielenia kont

W treści mailingu do abonentów Hulu, którą opisuje CNN, można przeczytać, że od 14 marca serwis zacznie "dodawać ograniczenia dotyczące udostępniania konta poza gospodarstwem domowym".

Umowy z użytkownikami Hulu mówią, że firma może analizować ich konta, aby upewnić się, że przestrzegają zasad prawidłowego udostępniania haseł. Ci abonenci, którzy w tym zakresie łamią warunki, mogą mieć ograniczone lub usunięte konta.

Zmiany w serwisach VoD Disneya

Więcej szczegółów na temat ograniczania współdzielenia kont może przekazać prezes Disneya Bob Iger, w zaplanowanym na 7 lutego ogłoszeniu wyników finansowych koncernu za pierwszy kwartał fiskalny tego roku.

Jako pierwszy z dużych graczy rynku streamingowego walkę ze współdzieleniem kont podjął Netflix. Najpopularniejszy serwis streamingowy na świecie zyskał dzięki temu już prawie 6 mln nowych subskrybentów. W związku z tym zaczął ograniczać współdzielenie kont w Indiach i w niemal wszystkich krajach, gdzie do tej pory takie zasady nie obowiązywały.

W styczniu Netflix ogłosił, że w czwartym kwartale ub.r. odnotował rekordową liczbę subskrybentów do 247 mln. 

W listopadzie i grudniu Disney+ podniósł ceny w całej Europie, także w Polsce. Natomiast z początkiem listopada ub.r. wprowadził w wybranych krajach europejskich pakiet z reklamami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska