SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Dobre Rady" liderem miesięczników poradnikowych

W październiku 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn "Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie było pismo "Dobre Rady" (Burda Media Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" (Burda Media Polska) w październiku 2009 r. wyniosła 483 792 egz. (wzrost o 3 proc.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo  "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w ilości 451 028 egz., a na pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 436 707 egz. (spadek o 7 proc.).

październik
Wirtualnemedia.pl 2009 2008
ZKDP Sprzedaż ogółem
Dobre Rady 483 792 467 191
Kobieta i Życie 451 028 -
Świat Kobiety 436 707 405 581
Poradnik Domowy 384 267 418 231
Olivia 244 326 277 199
Claudia 230 930 359 368


Porównując dane z października 2009 r. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer).

2009
Wirtualnemedia.pl październik wrzesień
ZKDP Sprzedaż ogółem
Dobre Rady 483 792 504 613
Kobieta i Życie 451 028 512 511
Świat Kobiety 436 707 429 598
Poradnik Domowy 384 267 387 515
Olivia 244 326 252 678
Claudia 230 930 230 530


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Dobre Rady" liderem miesięczników poradnikowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl