Dominik Strzelec w jubileuszowej kampanii Sevroll-System

Ruszyła kampania reklamowa z okazji 20-lecia marki systemów do drzwi przesuwnych, szaf i garderób Sevroll-System. W akcji bierze udział Dominik Strzelec, gospodarz programów „Usterka” i „Odlotowy Ogród” w TTV.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Dominik Strzelec w jubileuszowej kampanii Sevroll-System

W ramach kampanii zorganizowano „Wielki konkurs urodzinowy”, w którym do wygrania jest Fiat Ducato. Ponadto odbędzie się cykl „dni otwartych”, podczas którego będzie można poznać aktualne trendy w realizacji szaf i garderób oraz nowe produkty marki Sevroll-System. Działania reklamowe będą też prowadzone w internecie i prasie.

Udział Dominika Strzelca w akcji ma podkreślać wysoką jakość produktów Sevroll-System. Dziennikarz będzie też uczestniczył w eventach promujących firmę.

Strzelec obecnie reklamuje też farby Dekoral, a w lutym br. wystąpił w kampanii oferty T-Mobile dla firm.

Jubileuszowa kampania reklamowa Sevroll-System potrwa do końca br. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Studio Form.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu