Dominika Stępińska-Duch w zarządzie TVN Discovery Polska. Pokieruje działem prawnym

Od września br. do zespołu TVN Discovery Polska dołączy Dominika Stępińska-Duch, która obejmie stanowisko szefa pionu prawnego. Jednocześnie zostanie członkiem zarządu komercyjnego nadawcy.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Dominika Stępińska-Duch w zarządzie TVN Discovery Polska. Pokieruje działem prawnym

Stępińska-Duch w roli szefa pionu prawnego oraz członka zarządu TVN Discovery Polska zastąpi Marka Szydłowskiego, który wiosną tego roku zakończył współpracę w spółce.

- Cieszę się, że Dominika dołącza do naszego zespołu w momencie, gdy na rynku mediów zachodzą fundamentalne zmiany. Dzięki temu będzie uczestniczyć z nami w ciekawym procesie transformacji naszej branży i firmy, a my skorzystamy z jej bogatego doświadczenia prawniczego. Bardzo cenię u niej zdolność do wszechstronnej analizy sytuacji, otwartość oraz umiejętność zapewnienia wsparcia w procesach ciągłej ewolucji - komentuje Piotr Korycki, prezes zarządu TVN Discovery Polska. - Dominika jest też świetnym liderem i posiada sprawdzone umiejętności budowania zespołów - dodaje.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/marcin-barcz-zarzad-tvn-discovery-polska-komunikacja-korporacyjna,7171117622019713a ##

Dominika Stępińska-Duch posiada blisko 20 letnie doświadczenie m.in. w kwestiach związanych z budową, wdrażaniem oraz monitorowaniem procedur compliance. Obsługiwała międzynarodowe koncerny i wiodące polskie spółki. Przez ostatnie cztery lata była partnerem kierującym Praktyką Prawa Karnego dla Biznesu w kancelarii Raczkowski Paruch.

Ukończyła Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, studia podyplomowe na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz aplikację adwokacką w Warszawie.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu