Ojciec akceptujący miłość córki i koleżanki w reklamie kawy Douwe Egberts (wideo)

W szybkim tempie zdobyła popularność w mediach społecznościowych reklama belgijskiej marki kawy Douwe Egberts, opowiadająca miłosną historię nastoletnich lesbijek.

km
km
Udostępnij artykuł:
Ojciec akceptujący miłość córki i koleżanki w reklamie kawy Douwe Egberts (wideo)

40-sekundowa reklama pt. "Something to Share" rozpoczyna się sceną całujących się nastolatek. Przerywa im wracający do domu ojciec jednej z dziewcząt. Te przestraszone uciekają na górę, ale okazuje się, że nie mają czego się obawiać. Mężczyzna za pomocą SMS-a z trzema filiżankami zaprasza je na kawę.

 

Reklama w piorunującym tempie zyskała popularność na Twitterze. Po tym jak jeden z użytkowników umieścił spot na swoim profilu, w ciągu kilku dni został on wyświetlony ponad 12 milionów razy.

Za kreację reklamy "Something to Share" odpowiada agencja BBDO Belgium. Spot wyreżyserował Laurens Jans. Tło dźwiękowe stanowi piosenka "Don’t Run Away", przygotowana przez belgijskie studio Sonhouse.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje