Dove wprowadza ekologiczny dezodorant

Należąca do Unilevera marka kosmetyczna Dove rozszerza portfolio o dezodoranty w opakowaniach wielokrotnego użytku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Dove wprowadza ekologiczny dezodorant

Opakowania nowej linii dezodorantów Dove powstały we współpracy z firma A Plastic Planet, zajmująca się produkcją innowacyjnych, ekologicznych materiałów pakownych.

Klienci amerykańskich sieci Target i Walmart w całych Stanach Zjednoczonych będą mogli wybrać dezodorant Dove w opakowaniu ze stali nierdzewnej, które będzie można ponownie napełnić. taki sposób pakowana ogranicza zużycie plastiku i innych materiałów do minimum.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/unilever-koniec-wspolpracowy-z-firmami-ktore-zle-placa-pracownikom ##

Dove ograniczy zużycie plastiku

Po zużyciu pierwszego pojemnika, konsument może włożyć do opakowania wymienny wkład. Dzięki takiej praktyce, zużywa się o 54 proc. mniej plastiku niż w przypadku dezodorantu pakowanego tradycyjnie. Wkład jest zapakowany w plastik wytworzony w 98 procentach z recyklingu.

Dove i A Plastic Planet pracowały nad projektem wspólnie z holenderską firmą konsultingową VanBerlo, zajmującą się designem.

 - Nie możemy zapomnieć, że kryzys klimatyczny wciąż stanowi zagrożenie dla nas wszystkich - przypomniał Alan Jope, szef Unilevera.

W odpowiedzi na „skalę i pilność kryzysu klimatycznego” firma wyznaczyła sobie cel zerowej emisji netto wszystkich swoich produktów do 2039 roku.  Alan Jope mówił, że równie ważne jak redukowanie plastikowych śmieci wytwarzanych przez jej produkty jest spojrzenie na „wpływ, jaki wywierają na planetę na początku swojego życia” - w pozyskiwaniu materiałów, a także w ich produkcji i transporcie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska