DPDgroup promuje z humorem usługi kurierskie międzynarodową kampanią „Prawa dostawy"

Pod hasłem "Prawa dostawy" (#LawsOfDelivery) ruszyła kampania firmy spedycyjnej DPDgroup. Działania prowadzone są na dwudziestu rynkach europejskich, w 17 językach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
DPDgroup promuje z humorem usługi kurierskie międzynarodową kampanią „Prawa dostawy"

Na akcję "Prawa dostawy" (#LawsOfDelivery) składa się seria ośmiu humorystycznych filmików, pokazujących proces odbioru przesyłki oraz adresatów w nietypowych sytuacjach.

- Kampania wizerunkowa ma na celu zwiększenie świadomości marki DPD oraz jej produktów i usług w grupie docelowej poprzez serię zabawnych spotów. Publikując je w internecie chcemy nawiązać z konsumentami relację i przedstawić szereg udogodnień, z których mogą jako odbiorcy skorzystać – tłumaczy Ingrid Maillard, dyrektor ds. komunikacji w DPDgroup.

Kampania prowadzona będzie w 20 krajach: Polsce, Belgii, Chorwacji, Czechach, Estonii, Francji, Niemczech, na Węgrzech, Irlandii, Łotwie, Litwie, Luksemburgu, Holandii, Portugalii, Rosji, Słowacji, Słowenii, Hiszpanii, Szwajcarii oraz Wielkiej Brytanii.

Działania potrwają do połowy czerwca. Obejmują stronę internetową oraz social media - YouTube i LinkedIn.

Filmy, które wyreżyserował Simon Levene, zrealizował hiszpański dom produkcyjny Supper, a zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych