Dyrektor operacyjny CDA w górce cenowej sprzedał akcje spółki za 400 tys. zł

Łukasz Ćwiek, dyrektor operacyjny CDA, w miniony wtorek sprzedał na giełdzie akcje spółki za 396 tys. zł. W tym dniu kurs spółki był rekordowo wysoki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jak poinformowano w komunikacie giełdowym, Łukasz Ćwiek w zeszły wtorek w kilkudziesięciu transakcjach na giełdzie zbył łącznie 9 591 akcji CDA w cenie od 39 do 47,10 zł za sztukę.

Średnia cena wyniosła 41,29 zł za akcję, co znaczy, że łączna wartość transakcji to 396 tys. zł.

Jak opisaliśmy we wtorek, przez poprzedni tydzień kurs giełdowy CDA poszedł w górę o 153 proc. do 37 zł. Potem nastąpił jeszcze wzrost do nawet 51,50 zł we wtorek przed południem. Natomiast w kolejnych dniach walory firmy już taniały: do 31,88 zł w środę na koniec sesji i 28,20 zł w czwartek.

Łukasz Ćwiek pozostaje większościowym akcjonariuszem CDA, należy do niego 6,5 mln akcji spółki stanowiących 64,3 proc. kapitału spółki. Natomiast jej prezes Jarosław Ćwiek ma 3,5 mln walorów (34,6 proc. kapitału).

grafika

Pod koniec lutego CDA podało swoje wyniki finansowe w czwartym kwartale i całym ub.r. W całym roku firma zanotowała wzrost przychodów o 53,3 proc. do 42,91 mln zł, z czego 91,1 proc. pochodziło ze sprzedaży subskrypcji w CDA Premium.

Jednocześnie poinformowano, że zarząd CDA chce, żeby 7,11 mln zł z zeszłorocznego zysku wypłacić w dywidendzie (po 70 groszy na akcję). Dywidenda ma zostać wypłacona 31 marca

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media