Nowa dyrektorka marketingu wizerunkowego w Answear.com

Do Answear.com dołączyła Kaja Wrzeszcz obejmując stanowisko dyrektorki marketingu odpowiedzialnej za wizerunek marki #PRM.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nowa dyrektorka marketingu wizerunkowego w Answear.com
Kaja Wrzeszcz, fot. LinkedIn

Kaja Wrzeszcz wraz z Kamilem Bajołkiem, dyrektorem marki i całym zespołem PRM, poprowadzi dalsze procesy kreatywne i wszelkie działania w zakresie marketingu oraz komunikacji służące zbudowaniu silnej pozycji marki na rynku międzynarodowym. 

Do zespołu Answear.com wnosi unikalną międzynarodową ekspertyzę w tworzeniu i rozwoju marek, szczególnie w branży fashion, lifestyle i design, zdobytą podczas pracy, zarówno jako lider korporacyjny, jak i interdyscyplinarny konsultant. 

Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując dla najbardziej ekspansywnych brandów lifestylowych jak Pandora, Swarovski czy Puma oraz najwyżej cenionych marek w sektorze dóbr luksusowych od Celine, przez Fendi do Chanel. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana