SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Dziadek do orzechów przygotuje komunikację marki Kopalnia Soli „Wieliczka”

Do grona klientów agencji Dziadek do orzechów dołącza Kopalnia Soli „Wieliczka”.

Article

Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji obiektu. Działania obejmą analizę dotychczasowych działań marki z uwzględnieniem aktualnego pozycjonowania oraz wypracowanie nowej ścieżki komunikacji.

W efekcie prac powstanie nowa architektura brandu, oparta na szczegółowych badaniach grupy docelowej. Celem działań jest budowanie silnej marki i utrzymanie pozycji lidera wśród obiektów turystycznych w Polsce.

Strony nie podają szczegółów podpisanej umowy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agencja Dziadek do orzechów przygotuje komunikację marki Kopalnia Soli „Wieliczka”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl