SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dziecięca kampania reklamuje rebranding Scan Holiday na TUI Family (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamująca rebranding Scan Holiday na TUI Family. Akcję przygotowały agencja reklamowa Brasil i dom mediowy Media Vest.

Dziecięca kampania reklamuje rebranding Scan Holiday na TUI Family (wideo)

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa TUI Family podkreśla, że oferta ta stanowi kontynuację Scan Holiday. TUI Family jest skierowana do rodzin z dziećmi, a w jej całorocznym katalogu znalazły się 34 hotele z klubami Scan Holiday, dawniej zwane klubami FanScan, gdzie opieką nad dziećmi i zapewnieniem im atrakcji podczas wyjazdu zajmują się polskojęzyczni animatorzy. Ponadto oferta obejmuje 8 hoteli z klubami Magic Life.

Rebrandingowi Scan Holiday na TUI Family towarzyszy promocja podróży rodzinnych, w ramach której za wjazd dziecka nic się nie płaci, a dorośli otrzymują 20-procentową zniżkę. Z oferty można skorzystać do końca br.

TUI Family wspierają też reklamy, w których główne role odgrywają dzieci. Występowały one zresztą w poprzednich kampaniach Scan Holiday – reklamującej wycieczki do Disneylandu (więcej na ten temat) oraz ofertę first minute (więcej).


Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP, stacje tematyczne TVN, kanały z pakietu AT Media i Discovery, w tym AXN, Canal+, Foxlife, Planete czy National Geographic) oraz internet.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Vest.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dziecięca kampania reklamuje rebranding Scan Holiday na TUI Family (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl