SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Dziennik' przeprasza za fikcyjny wywiad o finansach Palikota

Zamieszczony w "Dzienniku" wywiad z prezesem banku Rothschild nt. nieprawidłowości finansowych Janusza Palikota tak naprawdę się nie odbył. Redaktor gazety przeprosił swojego niedoszłego rozmówcę, ale nie zamieścił jeszcze sprostowania.

'Dziennik' przeprasza za fikcyjny wywiad o finansach Palikota

W "Dzienniku" z 1 czerwca razem z tekstem o nieprawidłowościach finansowych spółek Janusza Palikota ukazał się wywiad z Jackiem Chwedorukiem, prezesem zarządu banku Rothschild Polska. Jednak w rzeczywistości rozmowa się nie odbyła, a oświadczenie Chwedoruka o tej treści zaprezentował na swoją obronę sam Palikot w programie "Fakty po Faktach".

Wojciech Cieśla, redaktor "Dziennika" i autor fikcyjnego wywiadu, przyznał się na antenie radia Tok FM do błędu, ale nie ujawnił, na czym konkretnie polegał i kto jest temu winny. Poinformował natomiast, że zadzwonił z przeprosinami do Chwedoruka, a obecnie prawnicy Axel Springer i Rothschild Polska rozmawiają o zadośćuczynieniu za tę pomyłkę.

Jak na razie "Dziennik" w swoim papierowym wydaniu nie zamieścił sprostowania.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Dziennik' przeprasza za fikcyjny wywiad o finansach Palikota

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl