SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

E.Leclerc oferuje maskotki w akcji „Zwierzęta Świata”

Sieć E.Leclerc rusza z własną akcją lojalnościową „Zwierzęta Świata”, w której klienci za zebrane naklejki mogą kupić pluszowe maskotki-zwierzątka. Działanie wpiera szeroka kampania reklamowa.

„Zwierzęta Świata” to pierwsza i największa akcja lojalnościowa realizowana przez E.Leclerc w 2019 r. Jej mechanika jest podobna do akcji lojalnościowej innej sieci handlowej, "Gangu Świeżaków" Biedronki.

„Zwierzęta Świata” - zasady akcji

Klienci biorący udział w akcji, będą odbierać za zakupy na określoną kwotę naklejki do kolekcjonowania w albumie oraz punkty bonusowe. Zebranie odpowiedniej liczby punktów na przeznaczonej do  tego karcie kolekcjonerskiej, pozwoli na zakup maskotek w obniżonej cenie. Dostępnych będzie pięć maskotek: wilk, żółw, słoń, pingwin i żyrafa oraz ich mniejsze wersje. Dodatkowo klienci mogą zebrać 144 naklejki ze zwierzętami, w tym 36 z efektami specjalnymi – lśniące, błyszczące, szorstkie i futerkowe.

W albumie kolekcjonerskim, oprócz opisów zwierząt, znajdują się również quizy i łamigłówki, a także zdjęcia 3D, które można oglądać dzięki dołączonym do książeczki okularom. Stworzono również darmową aplikację mobilną z animacjami uruchamianymi poprzez zeskanowanie specjalnych kodów z naklejek.

Za każde wydane 40 zł w sklepach E.Leclerc klienci otrzymają saszetkę z czterema naklejkami i jednym punktem bonusowym. Za cztery punkty na karcie będzie można kupić maskotkę w obniżonej cenie – dużą za 19,99 zł lub małą za 9,99 zł.

Punkty bonusowe można zbierać do 7 kwietnia br., natomiast pluszaki będą dostępne do 21 kwietnia. Album kolekcjonerski kosztuje7,99 zł.  

Akcji „Zwierzęta Świata” będą towarzyszyły spoty w telewizji (TVP, Polsat, TVN i stacje tematyczne dla dzieci) oraz na platformach VOD, radiu (Radio Zet, Program III Polskiego Radia, RMF FM). Ponadto akcja będzie promowana w internecie.

 Za kreacje spotów telewizyjnych oraz radiowych odpowiedzialna jest agencja reklamowa Vena Art. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Effective Media.

Dołącz do dyskusji: E.Leclerc oferuje maskotki w akcji „Zwierzęta Świata”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl