E-mailowa lojalność Kruka

Firma jubilerska W. Kruk włączyła e-mail marketing w realizację swojego programu lojalnościowego klub 'W.Kruk dla Przyjaciół'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Korzystając z systemu Sare, usprawniać będzie komunikację między salonami sprzedaży a klientami korzystającymi z ich usług.

– Dotychczas kontaktowaliśmy się z naszymi klientami w tradycyjny sposób: poprzez spotkania, rozmowy telefoniczne czy listy. Dzięki e-mail marketingowi możemy dostosować treści do grup odbiorców oraz dużo szybciej i na znacznie większą skalę informować ich o nowościach pojawiających się w naszych salonach – mówi Iwona Cieślik PR Manager W.Kurk. – Tą drogą pragniemy także składać im życzenia, np. z okazji świąt – dodaje.

– Sposób korzystania z SARE przez W. KRUK pozwala na przesyłanie konkretnych informacji tylko tym klientom, dla których są one istotne. Dzięki temu, że odbiorcy znajdują w swojej skrzynce wiadomość od „swojego” sklepu firmowego, w którym kupują biżuterię, a nie od ogólnopolskiego producenta, traktują je bardziej osobiście, co przekłada się na lojalność względem salonu – wyjaśnia Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający Sare.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje