eBay wybiera agencję kreatywną do obsługi w Europie

eBay planuje wybrać agencję kreatywną, która zajmie się obsługą tej marki w przyszłym roku  - po odświeżeniu globalnej strategii marketingowej.

BG
BG
Udostępnij artykuł:

W Europie eBay pracuje z siecią DDB Europe - w Niemczech i Włoszech markę reklamowo obsługuje DDB Berlin, w Wielkiej Brytanii - Adam&Eve/DDB.

Firma planuje wybór agencji, która zajmie się jej obsługą na tych rynkach. Przetarg nadzoruje firma ARR.

BG
Autor artykułu:
BG
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu