Ecco: przejdź bajeczny świat

Ecco Word, producent i dystrybutor obuwia, rozpoczyna pod hasłem"Przejdź bajeczny Świat Ecco" internetową kampanię reklamową.Uruchomiony właśnie dział witryny firmy ma promować wiosenno-letniąkolekcję butów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowo otwarty dział witryny firmy został podzielony na pięćczęści tematycznych: casual, biznes, sport, kids i torby. Każda znich to swoisty odrębny świat, przez który może wędrowaćinternauta, zapoznając się jednocześnie z ofertą butów producentana sezon wiosna/lato 2008. Dla użytkowników lubiących interakcję nastronach internetowych Ecco World stworzył szósty dział. Jest nimnawiązująca do przewodniego motywu całej kampanii interaktywnałąka, na której odwiedzający mogą sadzić lub zrywać stylizowanekwiaty, czatować oraz zdobywać nagrody.

- Magia serwisu tkwi w jego nietuzinkowej kreacji ioptymalizacji stworzonych światów - zapewnia Maciej Wyrwas,marketing & PR manager firmy. - Wyjątkowy produkt wymagawyjątkowej kampanii i serwisu, a takim właśnie jest Ecco World -dodaje.

Dlatego w nowym dziale witryny Ecco World zastosowano nietypowerozwiązanie kreacyjne o nazwie double billboard stream, któraumożliwia przeglądanie poszczególnych modeli butów bezpośrednio nabannerze reklamowym.

Planowaniem internetowej kampanii reklamowej zajął się dommediowy Fastbridge, natomiast witrynę firmy i kreacje reklamoweprzygotowała agencja Click5.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej