SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

eDarling.pl reklamowany w telewizji i internecie (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjno-internetowa kampania reklamowa serwisu randkowego eDarling.pl. Akcję zarządzająca tym portalem firma Affinitas GmbH przygotowała wspólnie ze studiem Film Deluxe.

W kampanii eDarling.pl wykorzystywanych jest 6 spotów, w których kobieta i mężczyzna podkreślają zalety tego serwisu, takie jak m.in. weryfikacja profili, uwzględnianie osobistych preferencji użytkowników oraz ich profesjonalna obsługa. Celem akcji jest budowanie wizerunku strony jako nowoczesnego serwisu randkowego, w którym samotna osoba może odnaleźć partnera spełniającego jej oczekiwania.

Przypomnijmy, że eDarling.pl miesięcznie odwiedza prawie 2 mln użytkowników (zobacz szczegółowe dane ze stycznia 2012).
 



Obecna kampania reklamowa od początku kwietnia jest prowadzona w telewizji (m.in. TVN 24, kanały z oferty Polsatu i Atmediów) oraz internecie (m.in. WP.pl i Tlen.pl). Przygotowaniem reklam oraz planowaniem i zakupem mediów we własnym zakresie zajęła się firma Affinitas GmbH, właściciel serwisu eDarling.pl, natomiast spoty wyprodukowała firma Film Deluxe. Akcja jest zaplanowana do końca roku.

Dołącz do dyskusji: eDarling.pl reklamowany w telewizji i internecie (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jukej
Kilka slow z wlasnego doswiadczenia. Co do skutecznosci i metod poszukiwania partnera nie bede sie wypowiadac (chociaz tzw."test osobowosci" jest jak z gazetki kolorowej), natomiast niezle walki wychodza z platnosciami. Pierwsza poszla ok, a przy nastepnej okazalo sie ze moje konto premium zniklo. Na poczcie zero powiadomien o co chodzi. A kontrakt leci, bo zgodnie z regulaminem nie wypowiedzialem, czyli jestem im winien za usluge, ktorej nawet nie otrzymuje. Oczywiscie nie jest w ich interesie poinformowac mnie, ze jest jakis problem. Po kilku probach (tez okazalo sie to problemem) w koncu udalo sie skontaktowac z portalem. Okazalo sie, ze ze wzgledu na jakis problem (nie podali jaki) nie mogli sciagnac ode mnie pieniedzy, mimo ze jest direct debit, a zadne dane nie zostaly zmieniane. Do dzis nie wiem dlaczego tak bylo. Na pytanie o szczegoly, ani dlaczego nie informowali, ze nie mam juz Premium, ani ze byl problem z platnoscia odpowiedzi jasnej nie dostalem. Musialem pojsc do banku i zrobic im przelew, za ktory oczywiscie musialem zaplacic. Mimo ze to direct debit (takze oni sami sciagaja pieniadze), stwierdzono lakonicznie (po kolejnych problemach i oczekiwaniu na potwierdzenie rezygnacji z konta premium), ze nie ponosza odpowiedzialnosci za moje koszty, zgodnie z regulaminem. Wiec chromole taki portal z kombinowaniem. Pewnie jakbym sie nie zorientowal i spoznil bardziej, to oprocz kosztow przelewu, zlego kursu i zmarnowanego czasu, musialbym jeszcze zaplacic odsetki, do tego nie majac przez caly ten czas dostepu do konta. Takze ku rozwadze i przestrodze dla wahajacych sie.
odpowiedź