SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Edelman zwycięża w globalnym przetargu Hewlett-Packard

Od października 2008 r. agencja Edelman odpowiedzialna będzie zaobsługę marki HP (IPG - dział druku i przetwarzania obrazu) wzakresie public relations, doradztwa marketingowego oraz influencermarketing.

W ramach globalnego kontraktu, obejmującego 70 krajów, Edelmanzastąpił trzy agencje, które oddzielnie koordynowały wszystkiewyżej wymienione obszary.

Działania w regionie EMEA koordynowane będą przez oddziały wBarcelonie i Londynie (tzw. EMEA HUBs). W polskim biurze Edelmana wWarszawie za obsługę projektów odpowiadać będą dwa zespoły.

Karolina Mizgalska, account director, będzie koordynowaćdziałania w regionie (tzw. HUB lokalny). Do Mizgalskiej raportowaćbędą biura Edelmana oraz agencji afiliowanych z Rosji, Bułgarii,Węgier, Rumunii, Mołdawii, Słowenii, Czech, Słowacji, Ukrainy iIzraela oraz Polski. Działania w Polsce prowadzić będzie zespółkierowany przez Małgorzatę Celarek, account managera.

Dołącz do dyskusji: Edelman zwycięża w globalnym przetargu Hewlett-Packard

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl