SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Edyta Górniak w kampanii Anti Agening Make up Sceniczny

Z udziałem Edyty Górniak rusza kampania reklamowa podkładu Anti Agening Make up Sceniczny. Akcję na zlecenie firmy Soraya przygotowały agencja Tandem Tarento i dom mediowy Starlink.

Edyta Górniak w kampanii Anti Agening Make up Sceniczny

Anti Agening Make up Sceniczny to pielęgnacyjno-ochronny podkład skierowany do osób występujących publicznie oraz kobiet. Produkt jest właśnie wprowadzany do sprzedaży przez firmę Soraya. Podkład można kupić w czterech odcieniach.

Jeszcze w marcu rozpocznie się kampania reklamowa Anti Agening Make up Sceniczny. Jej twarzą jest Edyta Górniak, która niedawno podpisała z Sorayą roczny kontrakt reklamowy (więcej na ten temat).


Akcja będzie prowadzona do końca kwietnia w telewizji i prasie. Produkcją wykorzystywanego w niej spotu zajęła się agencja Tandem Tarento, wyreżyserował go Konrad Aksinowicz, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Edyta Górniak w kampanii Anti Agening Make up Sceniczny

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lidka
Górniak to antyreklama kosmetyków Soraya. Ja już ich nigdy nie kupię! feeeee
8 8
odpowiedź
User
Andrzej
Trzeba przyznać że Edyta Górniak im starsza jest jeszcze piękniejsza;)) Pozdrawiam serdecznie
8 8
odpowiedź
User
bal
chyba anty ageing? co to znaczy agening?
8 8
odpowiedź
User
O matko
Ona powinna reklamować chirurgów plastycznych albo botox a nie kosmetyki...bez sensu dobrana gwiazda.
8 8
odpowiedź
User
Hypester
Podobnie jak w kampanii Nivei, gdzie marke promuje Rhianna do Soraya również nie pasuje postac, ktora nie do konca jest postrzegana zbieznie do filozofii markie => dysonans.
8 8
odpowiedź