Effective Media zrealizuje kampanię Warmii i Mazur za 6 mln zł

Effective Media Solutions za blisko 6 mln zł przeprowadzi na zlecenie władz województwa warmińsko-mazurskiego ogólnopolską kampanię reklamującą atrakcyjność inwestycyjną tego regionu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Effective Media zrealizuje kampanię Warmii i Mazur za 6 mln zł

Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna będzie dotyczyć projektu „Warmia i Mazury Pro-Invest 2015”. Jej celem jest nakłonienie inwestorów do prowadzenia biznesu w tym regionie oraz zmiana wizerunku woj. warmińsko-mazurskiego jako jedynie pięknego przyrodniczo na wizerunek regionu przyjaznego inwestycjom.

Działania mają obejmować telewizję, radio, prasę, internet, marketing bezpośredni i komunikację PR. Kampanię w telewizji, prasie i radiu zaplanowano na czerwiec oraz sierpień br., w internecie - od marca do sierpnia. W tych miesiącach mają być też realizowane działania z zakresu marketingu bezpośredniego i komunikacja PR.

Effective Media Solution w przetargu władz warmińsko-mazurskiego pokonało ośmiu konkurentów: Havas Worldwide Warsaw, Media Group, Fabrykę Komunikacji Społecznej, spółkę Jero oraz konsorcja: Grupy Eskadra i Starlinka, Lowe Warsaw i Lowe Media, Agencji Reklamowej Formind i Partner of Promotion, Mastermind Media i Mastermind.

Wartość umowy pomiędzy zarządem województwa warmińsko-mazurskiego a Effective Media Solutions wynosi 5,947 mln zł.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?