SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

87 nominacji do Effie 2020, najwięcej dla Wavemaker, Isobar i McDonald’s

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards przyznano 87 nominacji. Wśród agencji mediowych najwięcej otrzymał Wavemaker, z agencji marketingowych - Isobar, a wśród reklamodawców - McDonald’s.

O nominacjach i nagrodach w tegorocznej edycji Effie Awards zdecydowało jury złożone z prawie 150 osób podzielonych na dziewięć grup. Przewodniczącym jury jest Tomasz Suchański, prezes i dyrektor generalny Żabka Polska.

W 24 kategoriach przyznano 87 nominacji. Spośród agencji mediowych 13 szans na nagrodę ma Wavemaker, po osiem - OMD i Starcom, a siedem - Spark Foundry. Jeśli chodzi o agencje marketingowe, siedem nominacji ma Isobar, po sześć - DDB Warszawa i McCann Worldgroup, a po pięć - Gong i Publicis.

Z kolei wśród reklamodawców pięć nominacji otrzymał McDonald’s, po cztery - ING Bank Śląski, IKEA i Philips, a po trzy - Maspex, Nestlé i Škoda.

Po raz pierwszy nominacje w konkursie Effie dostała spora grupa podmiotów: Aldi, Decathlon, Fundacja Podzielmy się, Innogy, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Nesperta (Semilac), Porsche, Provident, Rankomat, Recordati, Storytel, Bracia Sadownicy, Vitkac i Wonga.

Wszystkie nagrody zostaną przyznane podczas gali 16 listopada. Konkurs Effie Awards jest organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, portal Wirtualnemedia.pl jest jednym z patronów medialnych konkursu.

Nagrody Effie Awards przyznawane są dla najlepszych kampanii i rozwiązań marketingowych w oparciu o ich efektywność i wyniki biznesowe. Konkurs podzielony jest na 24 kategorie - dwanaście dotyczy produktów i usług, dwanaście kolejnych to kategorie specjalne.

W ubiegłym roku Grand Prix Effie Awards otrzymała Grupa Żywiec za kampanię "Chce się Ż" flagowej marki Żywiec. Agencją reklamową roku została VMLY&R Poland, agencją mediową Starcom. Grupa Żywiec dostała także wyróżnienie najbardziej efektywnej firmy 20-lecia, z okazji 20. rocznicy Effie Awards. Tytuły najbardziej efektywnych agencji 20-lecia trafiły do DDB Warszawa i Wavemaker.

W 23 kategoriach wręczono łącznie 6 złotych, 31 srebrnych i 19 brązowych nagród. Prace oceniło 138-osobowe jury pod przewodnictwem Katarzyny Kieli, prezes i dyrektor zarządzającej Discovery w regionie EMEA.

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: 87 nominacji do Effie 2020, najwięcej dla Wavemaker, Isobar i McDonald’s

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
f
prawo pr as ow e pod odpowiedzialnoscia karna zabrania ad mi ni st ra to rom witryn usuwania i bl ok ow an ia krytyki.
sprobujcie napisac w opiniach nazwisko naczelnego w m, skrypt do tego niedopusci.
nie wo l no ni cz eg o napisac na drektora w m. sz ef digitalowej ma.fi Ma rc in Sz.um.ic.ho.ra, je st nietykalny
wszystkie slowa ktore moga byc uzyte do krytyki w m sa na czarnej liscie sk ry pt u mo de ru ja ce go.

czy zagladaja tu prokuratorzy? jesli tak to zgloscie sie do mnie po dowody jak skrypt antyspamowy wykorzystywany jest do bl ok ow an ia ni ew yg od ny ch wpisow. Widzicie dzielone wyrazy? To sa ni ew yg od ne slowa. mo de ra to r ma.fi WirtualnychMediow non stop mandruje przy czarnej liscie, aby zminimalizowac krytyke i demaskowanie mechanizmow ma.fi jn yc h holdingow medialnch.

do po ki internetowe, komercyjne holdingi medialne nie beda przestrzegac prawa, dopoty bede spamowal poradami, w jaki sposob pozbawiac je zyskow.
bez problemu obejde kazdy, jaki by nie byl skrypt antyspamowy, wiec wysilki powstrzymywania sa daremne.
sp ec od telekomunikacji, komputerow, ekspert digitalu i im pe ra to r internetu de ri ck
odpowiedź
User
k
Gemius szpieguje (na w m wi e le ni ew yg od ny ch sl ow w op in ia ch je st za ka za ne) st os uj do pr ze gl ad an ia do da te k bl ok er re kl am ad gu ar d, kto ry zn aj dz ie sz na ch ro me go og le co.m / we b st or e i ap ps ap pl e co.m (na te le fo nie, mu si sz wc ho dz ic z fi re fo ks, ki wi, y an de ks i sa fa ri br ow se r) wl a cz ta m, w se kc ji tr yb uk ry ty op cj e id en ty fi ka cj i pr ze gl ad ar ki a zn ik ni e sz li cz ni k om ja ko un ik al ny uz yt ko wn ik.

ch ro me go og le co.m / we b st or e, do da tek do pr ze gl ad ar ki um at ri ks i wy la cz w n im ws zy st ki e zb ed ne el em en ty wi tr yn a ob ci az e nie pro ce so ra i r am mo c no sie zm ni ej sz y.

wy la cz se le kt yw ni e sa mo st ar tu ja ce wi de o do da tk ie m di sa bl e ht ml 5 au to pl a y.

nie po tr af i sz na wi tr yn a ch ne ut ra li zo wa c ko mu ni ka to w o wy łą cz en ie bl ok ow an ia re kl am?
w ej dz na
ddddd.ooooo.bbbbb.rrrrrrrr.eeee.ppppp.rrrrrrrrr.ooooooo.ggggg.rrrrrrr.aaaaa.mmmm.yyyyyy.ppppllllll
po ko mp le ks ow e po ra dy jak się go po zb yć. wp i sz w wy sz uk iw ar ce do me nę, pl us mó j ni ck a tr af i sz.

mmmmmm.yyyyyyyyyyyyyy-mmmmmm. ooooooo.bbbbbbb.iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.llllllllllll.eeeeeeeee.ppppppppllllllllllll
wi tr yn a dla pr ep ai do wc ow. ra nk in gi op er at or ow ofe rt na ka rte, pa ki et ow in te rn et ow ych.

de ri ck
odpowiedź
User
o
prawo pr as ow e pod odpowiedzialnoscia karna zabrania ad mi ni st ra to rom witryn usuwania i bl ok ow an ia krytyki.
odpowiedź