„Ekipa na swoim” - program Polsatu w kampanii piwa Warka

Pod hasłem „Ekipa na swoim” rozpoczęła się największa w historii tej marki kampania reklamowa piwa Warka (Grupa Żywiec). Akcję, związaną z programem „Ekipa na swoim” w Polsacie, przygotowały i realizują firmy Just, Men at Work, Opus Film, The Digitals, MediaVest i Roots PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Ekipa na swoim” - program Polsatu w kampanii piwa Warka

Nowa reklama Warki pokazuje grupę przyjaciół, którzy co chwilę wymyślają zabawne akcje: spontaniczne żarty i wypady za miasto. W ten sposób lepiej się poznają i mogą razem spełnić zrealizować swoje marzenie: otwierają własny pub.

Taki przekaz ma podkreślać, że Warka jest sponsorem reality show „Ekipa na swoim”, który w maju pojawi się na antenie Polsatu (więcej na ten temat). W programie drużyny znajomych będą walczyć o możliwość prowadzenia piwiarni Warki w wybranym mieście (Toruniu, Częstochowie lub Kielcach). Zwycięzcy podpiszą z Grupą Żywiec pięcioletnią umowę franczyzową, a w pakiecie otrzymają wyposażenie i umeblowanie piwiarni oraz wsparcie finansowe i merytoryczne w początkowym okresie.

Kampania reklamowa obejmuje wszystkie media - na czele z telewizją i internetem (m.in. konkurs na facebookowym fanpage’u Warki, w którym każdy będzie mógł opowiedzieć o swoich zwariowanych akcjach z kumplami, a zwycięzcy zorganizują imprezę w wybranej przez siebie piwiarni) - oraz punkty sprzedaży (materiały POS, branding butelek, puszek i opakowań zbiorczych, działania promocyjne).

Kreację reklam ATL przygotowała agencja Just, materiałówBTL - agencja Men at Work, a produkcją spotu zajęła się firma Opus Film. Za działania w internecie odpowiada agencja The Digitals, za zakup mediów - dom mediowy Mediavest, a za działania public relations - agencja Roots PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy rozdział Ole Sound Studio. Anna Ołdak obejmuje stanowisko CEO

Nowy rozdział Ole Sound Studio. Anna Ołdak obejmuje stanowisko CEO

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"