Serwis i aplikacja mobilna PKO BP Ekstraklasy w nowej odsłonie

Strona internetowa Ekstraklasa.org i jej aplikacja mobilna zostały udostępnione w nowej wersji. Spółka zarządzająca piłkarską PKO BP Ekstraklasą przygotowała platformę wspólnie z firmą TISA.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Serwis i aplikacja mobilna PKO BP Ekstraklasy w nowej odsłonie

Ekstraklasa.org w nowej odsłonie zawiera rozbudowane centrum meczowe, w którym dostępne są oficjalne statystyki PKO BP Stats - zebrane są dane dostarczane zarówno przez InStat, jak i statystyki biegowe od ChyronHego. Witryna pozwala na sortowanie, filtrowanie i wyszukiwanie statystyk według własnych kryteriów, także tych z trwających meczów.

Serwis został w pełni zintegrowany z aplikacją mobilną Ekstraklasy, którą od premiery w listopadzie 2017 roku pobrało prawie 240 tys. użytkowników.

Na platformie można korzystać z odświeżonej wersji oficjalnej gry Lotto Fantasy Ekstraklasa, Quizu Ekstraklasy (także w aplikacji mobilnej) i treści wideo z serwisu Ekstraklasa.tv.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ekstraklasa-gdzie-ogladac-online,7170149673130113a ##

- Doświadczenia zebrane w trakcie prac nad poprzednią aplikacją i stroną internetową wyznaczyły nam kierunek, w którym powinna być rozwijana nowa platforma, także w kontekście współpracy z naszymi partnerami - Totalizatorem Sportowym oraz PKO Bankiem Polskim. Na tej bazie budujemy całkowicie nowy digitalowy ekosystem, w którego skład wejdą Ekstraklasa.org, Ekstraklasa.tv, Fantasy Ekstraklasa oraz nasze kanały social media - wylicza Marcin Pelc, manager ds. nowych mediów w Ekstraklasie SA.

- Głównym celem jest przygotowanie kanałów w taki sposób, aby stały się one nieodłącznym elementem codziennego życia fanów naszej ligi i klubów. Dążymy do tego, aby w ramach tego ekosystemu kibice mogli znaleźć dosłownie wszystko, co chcieliby wiedzieć o rozgrywkach. Dziś robimy pierwszy krok w tym długim i rozwojowym procesie - dodaje.

Dostęp do Ekstraklasa.org przez 14 dni bez rejestracji

Serwis Ekstraklasa.org dostępny będzie przez pierwszych 14 dni bez rejestracji. - Chcemy pokazać kibicom nasz nowy produkt, nie tworząc żadnych barier wejścia. Po tym okresie wprowadzimy profile użytkowników, która m.in. dadzą dostęp do ekskluzywnych treści oraz pozwolą brać udział w przygotowanych przez ligę aktywnościach - zapowiada Marcin Pelc.

Obecny sezon PKO BP Ekstraklasy ruszył 23 lipca, gra w nim 18 drużyn. Przez najbliższe dwa sezony w Polsce liga będzie transmitowana przez Canal+ (wszystkie spotkania) i Telewizję Polską (po jednym meczu z kolejki plus skróty wszystkich), nadawcy w ramach umowy przedłużonej w sierpniu ub.r. płacą za to ok. 250 mln zł rocznie (wliczając koszty produkcji transmisji, czym zajmuje się spółka zależna Ekstraklasy).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych