SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

EL2 dla lodów Nestlé Extreme

Już po raz drugi Agencja Marketingu Mobilnego EL2 przygotowała promocję konsumencką lodów Extreme firmy Nestlé.

W loterii  można codziennie wygrać iPoda wideo po wysłaniu zgłoszenia SMS-em albo otrzymać drugiego darmowego rożka, płacąc promocyjnym wieczkiem. Promocja potrwa do 31 sierpnia 2006.

Po raz kolejny firma Nestlé Ice Cream Polska powierzyła Agencji Marketingu Mobilnego EL2 przygotowanie i realizację wielkiej promocji lodów Extreme. W ubiegłym roku, mimo kaprysów pogody, akcja cieszyła się ogromną popularnością wśród konsumentów, dlatego producent postanowił ją powtórzyć również tego lata. Dodatkowo, miłośnicy lodów mogą rozkoszować się nowym pysznym pomarańczowo-czekoladowym smakiem Extreme

W tegorocznej loterii promocyjnej do wygrania są 123 iPody wideo w wersji 30 GB oraz milion darmowych lodów. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić rożek Extreme z promocyjnym wieczkiem, pod którym znajdują się instrukcje. Wieczka promocyjne występują w dwóch wariantach :
1. Wieczko z rysunkiem rożka- oznacza, że następny rożek Extreme jest gratis (do odebrania u sprzedawcy w zamian za wieczko).
2. Wieczko z rysunkiem iPoda- zawiera kod promocyjny oraz numer, pod który należy wysłać dany kod SMS-em, aby wziąć udział w losowaniu iPoda (SMS-y można wysyłać do 31 sierpnia br. do godziny 18.30).

Promocja wspierana jest kampanią telewizyjną i radiową, przygotowaną przez agencję Publicis, działania promocyjne prowadzone są również w internecie, na billboardach, autobusach i materiałach  POS w punktach sprzedaży, przygotowanych przez agencje Testardo Red Cell.

Dołącz do dyskusji: EL2 dla lodów Nestlé Extreme

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl