SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Electro World promuje "Wielką Tarczę Antykryzysową"

Electro World prowadzi pod hasłem "Wielka Tarcza Antykryzysowa"weekendową promocję. Akcji, w ramach której wybrane produktydostępne są w nieoprocentowanych ratach, towarzyszy kampaniareklamowa.

Pod hasłem "Wielka Tarcza Antykryzysowa" Electro World prowadziod 12 marca weekendową promocję, w której wybrane modele urządzeńAGD i RTV, można kupić w 30 ratach bez oprocentowania. Sieć sklepówargumentuje, że wychodzi w ten sposób naprzeciw potrzebomkonsumentów, którzy nawet w trudnych ekonomicznie czasach musząkupować niezbędny sprzęt.

electroworld

Akcji towarzyszą działania reklamowe prowadzone w radiu (RMF FM,Eska Wrocław, Eska Opole, Eska Łódź, Eska Katowice, Złote PrzebojeTrefl w Gdańsku oraz Złote Przeboje Pogoda Warszawa), prasie(lokalne dzienniki), internecie (strona www.electroworld.pl) ,sklepachElektro World (plakaty i materiały POS) oraz gazetce tej sieci.Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa DSK, natomiastzakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.

Dołącz do dyskusji: Electro World promuje "Wielką Tarczę Antykryzysową"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl