SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu

W poniedziałek platforma uruchomiła kolejny kanał komunikacji z abonentami - eBOK.

Strona jest dostępna pod adresem www.ebok.cyfrowypolsat.pl.

- Coraz więcej polskich widzów korzysta z internetu, jako narzędzia codziennej komunikacji, dlatego zadecydowaliśmy o zaproponowaniu naszym abonentom łatwego i szybkiego dostępu do ich konta abonenckiego. Dzięki temu samodzielnie mogą zarządzać swoimi rachunkami i decydować o odbieranej ofercie. – mówi Andrzej Matuszyński, Dyrektor ds. Obsługi Klienta.

Już teraz klienci mogą sprawdzić stan swoich płatności, wydrukować przelew pocztowy lub zlecenie płatności w banku, przejrzeć historię zmian w umowie pomiędzy stronami, zapoznać się z parametrami swojego dekodera, wydrukować jego instrukcję obsługi, wznowić połączenie z satelitą, przywrócić fabryczne ustawienie kodu PIN swojego dekodera, czy poznać nowości w ofercie programowej. W drugim etapie w eBOKu pojawią się kolejne funkcjonalności – możliwość dokonywania płatności elektronicznych, przeksięgowania środków pomiędzy pakietami, czy zmiany danych osobowych.

Bardzo dużym powodzeniem cieszy się nasze telefoniczne Interaktywne Centrum Obsługi Klienta, które uruchomiliśmy ponad 2 lata temu. Wierzymy, że jego śladem także Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta zyska w krótkim czasie zaufanie naszych klientów. – dodaje Matuszyński.

Dołącz do dyskusji: Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Józef Pawlak jozefpawlak123@gmail.com
Dn.17.10.2016 r. zawarłem umowę na swiadczenie usług w zakresie telewizji cyfrowej "Polsat cyfrowy" Od 5.12.2016 mam dostęp jedynie do kanału TVP info. /korzystam z telewizji "naziemnej"/ Nie mam zaległości w opłatach. Nie mam też możliwości reklamacji, ponieważ punkt w Nowogardzie, w którym zawierałem umowę został zlikwidowany. Pozostało mi płacenie rachunków. Nadmienić wypada, że jakość dostarczanego programu znacznie odbiega od naziemnego w wersji HD. Najchętniej wypadałoby rozwiązać umowę
odpowiedź