SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Elixine Revitalica: Oddaje skórze to, co zabiera czas

W prasie i aptekach rozpoczyna się kampania reklamowa kremów Elixine Revitalica. Akcję pod hasłem „Oddaje skórze to, co zabiera czas” przygotowały agencja reklamowa Clos Brothers i dom mediowy Starmedia.

Startująca właśnie kampania reklamowa Elixine Revitalica wspiera wprowadzenie do sprzedaży trzech kremów dla kobiet po 50. roku życia. Przekaz pod hasłem „Oddaje skórze to, co zabiera czas” podkreśla, że produkty te niwelują hormonalne zmiany skórne w obrębie naskórka, skóry właściwej, tkanki podskórnej i okolic oczu.

Akcja jest prowadzona w prasie („Twój Styl”, „Pani”, „Wysokie Obcasy”, „Kobieta i Życie”, „Viva!”) oraz aptekach (promocja z prezentami). Kreacją i produkcją kampanii zajęła się agencja reklamowa Clos Brothers, a media kupił i zaplanował dom mediowy Starmedia.

Dołącz do dyskusji: Elixine Revitalica: Oddaje skórze to, co zabiera czas

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl