Emma Watson chce jak najlepiej wykorzystać "Harry'ego Pottera"

Emma Watson zamierza jak najlepiej wykorzystać umiejętności nabyte przez 10 lat pracy na planie "Harry'ego Pottera".

megafon.pl / pr / zsam
megafon.pl / pr / zsam
Udostępnij artykuł:

Aktorka szczerze opowiedziała o blaskach i cieniach dorastania na planie filmowym.

- Obejrzałam niedawno ostatni film z serii, który już niebawem pojawi się w kinach... i czuję, że rzeczywiście czegoś się nauczyłam przez te 10 lat - tłumaczy Watson. - Pracowałam ze zwierzętami. Wiem, co to efekty specjalne i popisy kaskaderskie. Grałam u boku najlepszych aktorów świata. To była najlepsza szkoła, do jakiej mogłam pójść, więc teraz chcę dobrze wykorzystać to, czego się nauczyłam. Jakie były minusy? Cóż, przez te 10 lat o niczym sama nie decydowałam. Nawet przez sekundę. Mówiono mi, o której przyjedzie po mnie szofer, kiedy mogę coś zjeść i pójść do łazienki. Przez większość życia nie byłam sobą. Patrzę dziś wstecz na pierwsze filmy z serii, widzę tę małą dziewczynkę i mam wrażenie, że to nie ja. Wyglądałam strasznie, gdy dorastałam. Co ja miałam na głowie! Z drugiej strony to fascynujące, jak bardzo zmieniłam się przez ten czas.

15 lipca w polskich kinach zagości film "Harry Potter i insygnia śmierci: Część 2", ostatnia odsłona cyklu.

megafon.pl / pr / zsam
Autor artykułu:
megafon.pl / pr / zsam
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały