SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Empik przenosi budżet mediowy z SMG do MEC

Dom mediowy MEC wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla sieci salonów i sklepu internetowego Empik. Pokonał w nim m.in. dotychczasową agencję mediową tego marketera - SMG (Publicis Media).

Agencja mediowa MEC zajmie się planowaniem i zakupem wszystkich mediów do kampanii reklamowych Empiku.

Firmy nawiązują współpracę po przetargu, w którym MEC pokonał trzy konkurencyjne agencje. Empik podejmował decyzję o wyborze domu mediowego na podstawie kryterium ceny oraz zaproponowanej przez agencje strategii mediowej.
MEC i Empik nie podają nazw i liczby pozostałych uczestników przetargu. Audytorem w nim była firma Double Check.

Ostatnio obsługą mediową Empiku zajmował się dom mediowy SMG (Publicis Media), który przejął tego klienta w 2015 roku od MullenLowe Mediahub. Pierwsze kampanie Empiku obsługiwane przez MEC ruszą w listopadzie.

Dołącz do dyskusji: Empik przenosi budżet mediowy z SMG do MEC

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
s3
co 12 miesięcy nowa agentura...
odpowiedź