SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Enel-Med: w każdym pacjencie widzimy człowieka

Pod hasłem "W każdym pacjencie widzimy człowieka" rozpoczęła siękampania reklamowa centrum Enel-Med. Akcja podkreślaprofesjonalność usług medycznych świadczonych przez firmę.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa centrum medycznegoEnel-Med opiera się na wizerunku jego założycielaAdama Rozwadowskiego, którego słowa "W każdympacjencie widzimy człowieka" są hasłem przewodnim akcji. Celemdziałań jest wzrost sprzedaży i rozpoznawalności firmy orazbudowanie jej wizerunku jako marki premium.

enel

Akcja jest prowadzona na outdoorze (billboardy citylighty iplakaty w centrach handlowych w Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu)oraz w internecie (bannery w wybranych serwisach, reklamy wwyszukiwarce Google), prasie (inserty) i radiu. Kreację i strategiękampanii przygotowała agencja reklamowa AlbertLumberjacker.

Dołącz do dyskusji: Enel-Med: w każdym pacjencie widzimy człowieka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl