"Europe by easyJet" - nowa kampania reklamowa easyJet (wideo)

Tanie linie lotnicze easyJet rozpoczęły ogólnoeuropejską kampanię reklamową pod hasłem "Europe by easyJet".

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania będzie realizowana na wszystkich największych rynkach, na których operuje przewoźnik, m.in. we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Szwajcarii oraz Wielkiej Brytanii. Celem działań reklamowych jest umocnienie wizerunku easyJet jako jednego z najważniejszych europejskich przewoźników. Materiały pokazują emocje, które wyzwalają się w ludziach podczas kontaktów z innymi osobami oraz prezentują powody, dla których ludzie latają samolotami.

grafika

Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję, prasę, internet oraz nośniki zewnętrzne. Spot telewizyjny będzie miał premierę na antenach europejskich stacji telewizyjnych 5 października, a wcześniej został udostępniony na fanpage’u easyJet na Facebooku oraz na kanale linii w portalu YouTube. Autorką zdjęć jest artystka Elaine Constantine, a w podkładzie muzycznym wykorzystana została piosenka "Techno Fan" brytyjskiego zespołu The Wombats.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem