SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Wskakuj dla naszej planety" w akcji Europejskiego Stowarzyszenia Przemysłu Zaopatrzenia Kolei

Ruszyła międzynarodowa kampania informacyjna "Hop on for our planet" ("Wskakuj dla naszej planety"), przygotowana przez Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei oraz agencję Burson Cohn&Wolfe. Celem akcji jest edukacja na temat pracy w kolei.

Article

Za 5 lat ok 40 proc. wysoko wykwalifikowanych pracowników przemysłu kolejowego przejdzie na emeryturę. Już teraz polskie, jak i europejskie koleje, zmagają się z brakami kadrowymi. Żeby temu zaradzić, Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei (UNIFE) zleciło badanie pokolenia Z (16-25 lat) oraz zorganizowało kampanię "Hop on for our planet" ("Wskakuj dla naszej planety").

Kampania ma pokazać innowacyjne, proekologiczne - atrakcyjne dla młodych ludzi - oblicze kolei.

W rozpoczynającym kampanię „Hop On for our Planet” evencie online udział wzięli przedstawiciele pokolenia Z, Komisji Europejskiej z Brukseli, Parlamentu Europejskiego oraz największych spółek z sektora zaopatrzenia kolei.

- Branża kolejowa przechodzi transformację. Także wizerunkowo. Bardzo cieszymy się, że jesteśmy częścią kampanii „Hop On”, bo to kolejna okazja, żeby dotrzeć zarówno do młodszych, jak i już doświadczonych pracowników. Dać im dostęp do innowacji i otworzyć wspaniałe ścieżki karier – mówi Philippe Citroën, dyrektor generalny UNIFE.

Kampania „Hop on” wspiera inicjatywę, żeby rok 2021 był Europejskim Rokiem Kolei. Byłoby to okazją do promowania kolei jako jednego z najbardziej zrównoważonych, bezpiecznych i ekologicznych środków transportu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Wskakuj dla naszej planety" w akcji Europejskiego Stowarzyszenia Przemysłu Zaopatrzenia Kolei

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Obserwator
Państwo "dziennikarstwo". Kolej to nie fabryka, więc pracuje się na kolei, a nie w kolei.
odpowiedź