SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W Warszawie otwarto pierwszy Eurospar

W warszawskim centrum handlowym Blue City otwarto pierwszy hipermarket pod szyldem Eurospar. Zastąpił zamknięty sklep Piotr i Paweł.

Article

Eurospar w Blue City ma powierzchnię blisko 2,5 tys. m kw. i oferuje szeroki wybór świeżych produktów od polskich dostawców. Pod marką własną oferowane są świeże artykuły z całego świata.

- Bardzo się cieszę, że to właśnie w Blue City zostanie otwarty wzorcowy sklep Eurospar. Marka ta oferuje szeroki asortyment wysokiej jakości artykułów spożywczych, który z pewnością spełni oczekiwania i potrzeby naszych klientów - mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City.  - Wierzę, że wyjątkowa oferta sklepów, atrakcji i ciągle rozbudowywana część gastronomiczna zapewni Blue City długotrwałe zainteresowanie klientów nie tylko z najbliższej okolicy, ale z całej Warszawy - dodaje Reshef.  

Spar za Piotra i Pawła

Spar Group będzie rozwijać się w naszym kraju m.in. w oparciu o rebranding przejętych sklepów Piotr i Paweł. Przedstawiciele sieci będą podpisywali nowe umowy z niezależnymi detalistami.

Sieć do końca roku 2020 ma liczyć około 150 placówek. W kolejnych pięciu latach liczba ta ma wzrosnąć do 400.

– Spar Group bardzo mocno angażuje się w polski rynek handlowy. Ważne dla nas są możliwości współpracy z dużą liczbą niezależnych detalistów – którzy często szukają dużego, wiarygodnego i stabilnego partnera. Szansą są wysokie poziomy konsumpcji w Polsce – przy czym polski konsument to klient świadomy, oczekujący produktów dobrej jakości i chętnie kupujący w dobrze zaopatrzonych sklepach. Naszą przewagą jest międzynarodowa sieć i doświadczenie – możemy zapewnić detalistom takie wyroby, które są niedostępne w innych placówkach. Mamy szerokie doświadczenie w sprawnej i efektywnej logistyce dostaw – co oznacza doskonałe i terminowe zatowarowanie sklepów. Dla detalistów to atut, który może istotnie wpływać na ich obroty i zwiększanie bazy klientów – powiedział Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu Wasz Sklep Spar.

Dotychczas podpisano lub odnowiono kontrakty z prawie 300 dostawcami produktów. Do końca roku na półkach Spar ma być dostępnych około 7,5 tys. produktów, obecnie jest to 6,5 tys.

Rebranding Piotr i Pawła w Spar prowadzony jest pod hasłem "Świeżo".

Spółka Spar Group Ltd. jest notowana na giełdzie w Johannesburgu. Działa w RPA oraz innych krajach afrykańskich, w Irlandii, południowo-zachodniej Anglii i Szwajcarii. Sieć handlowa Spar International powstała na początku lat 30. XX wieku w Holandii. Obecnie pod tym szyldem działa ponad 12,5 tys. sklepów w ponad 40 krajach świata. Również w Polsce - jest to ok. 250 sklepów, które prowadzi spółka Spar Polska należąca do Grupy Bać-Pol.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: W Warszawie otwarto pierwszy Eurospar

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl