Eurosport zaprezentował inspirowane mangą logo na Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020

Eurosport, oficjalny nadawca igrzysk olimpijskich, właśnie zaprezentował specjalnie zaprojektowaną identyfikację wizualną na Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Eurosport zaprezentował inspirowane mangą logo na Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020

Stworzona przez zespół Eurosportu identyfikacja inspirowana się mangą, czyli japońskim stylem komiksów. Logo zawiera elementy identyfikacji wizualnej kanału, kół olimpijskich, a także logotypu igrzysk w Tokio, dzięki czemu łączy wschodnią i zachodnią kulturę, jednocześnie wprowadzając mangę w nową erę.

- Chcieliśmy, aby nasza identyfikacja wizualna na Tokio 2020 nawiązując do logo Eurosportu stała się niepowtarzalnym symbolem i ukłonem w stronę japońskiej kultury, który będzie rozpoznawalny dla milionów osób śledzących igrzyska w Europie. W ciągu najbliższych 18 miesięcy fani zobaczą, jak te kreacje ożyją w kampaniach marketingowych na drodze do igrzysk olimpijskich i w ich trakcie. Wierzymy, że udało nam się stworzyć dynamiczny projekt, który znakomicie oddaje naturę najważniejszej imprezy sportowej na świecie i trafia w gusta młodego pokolenia widzów - komentuje George Aivazoglou, vice president marketingu w Eurosporcie.

W czerwcu 2015 roku Międzynarodowy Komitet Olimpijski ogłosił przyznanie pełnych praw do igrzysk olimpijskich Discovery i Eurosportowi na 50 rynkach w latach 2018-2024.

Ceremonia otwarcia Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020 odbędzie się w piątek 24 lipca 2020 roku, a impreza potrwa do 9 sierpnia.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/eurosport-swietuje-30-lecie-seria-filmow-krotkometrazowych-wideo,7171159194060417a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu