Euvic Media zajmie się obsługą mediową Urzędu Dozoru Technicznego

Agencja Euvic Media wygrała przetarg Urzędu Dozoru Technicznego dotyczący zakupu mediów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim 4 konkurencyjne agencje, m.in. Cityboard Media i Fabrykę Marketingu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Euvic Media zajmie się obsługą mediową Urzędu Dozoru Technicznego

Oferty w nim złożyło 5 agencji: Tarraya (z ceną 149,9 tys. zł), Cityboard Media (158,8 tys. zł), Euvic Media (142 tys. zł), Fabryka Marketingu (173,4 tys. zł) i Biuro Reklamy Gazet Lokalnych (164,4 tys. zł). 

Urząd Dozoru Technicznego do współpracy wybrał Euvic Media.

Umowa z agencją będzie obowiązywać do końca 2024 roku. Budżet Urzędu wynosi 197 tys. zł. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"