SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Extra apetyt na życie” reklamuje zmienioną Jogobellę (wideo)

W telewizji, prasie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca relaunch marki Jogobella (Zott Polska). Akcję przygotowały agencja Pahnke Markenmacherei i dom mediowy Carat Polska.

Kampania Jogobelli pokazuje rodzinę, która dzięki jogurtom tej marki może cieszyć się każdego dnia dodatkową energią, siłą i radością. Akcja wspiera relaunch tych produktów - dostępnych teraz w nowych opakowaniach ze zmienioną szatą graficzną, która ma podkreślać ich owocowość i naturalność oraz nowoczesny charakter.





Działania obejmują telewizję, prasę (m.in. specjalny dział „Ekstra dla Rodziny” z radami dla rodziców - w internetowej i papierowej wersji dodatku „Co jest Grane” do „Gazety Wyborczej”) oraz outdoor. Kreację kampanii przygotowała niemiecka agencja reklamowa Pahnke Markenmacherei, a za strategię działań mediowych i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Carat Polska.

Dołącz do dyskusji: „Extra apetyt na życie” reklamuje zmienioną Jogobellę (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl