Fabryka Komunikacji Społecznej będzie promować atrakcyjność turystyczną Łodzi

Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg Urzędu Miasta Łodzi na kampanię promującą atrakcyjność turystyczną tego miasta - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Jej budżet to 3,2 mln zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Fabryka Komunikacji Społecznej będzie promować atrakcyjność turystyczną Łodzi
fot. Łódź

Po wygranym przetargu Fabryka Komunikacji Społecznej zajmie się opracowaniem koncepcji oraz wdrożeniem kampanii promującej atrakcyjność turystyczną Łodzi, poprzez zwiększenie ogólnokrajowej rozpoznawalności kluczowych dla rozwoju miasta atrakcji turystycznych oraz oferty kulturalnej m. in. ulicy Piotrkowskiej, samorządowej instytucji kultury EC1 Łódź - Miasto Kultury, Łódzkiego Ogrodu Zoologicznego ze szczególnym uwzględnieniem Orientarium oraz centrów handlowo - usługowych, powstałych w wyniku rewitalizacji pofabrycznych przestrzeni.

Celem kampanii jest pobudzenie ruchu turystycznego poprzez przedstawienie atrakcyjności zasobów turystycznych i oferty kulturalnej miasta.

Kampania realizowana będzie w dwóch odsłonach, w oparciu zarówno o media tradycyjne, jak i internetowe.

Budżet kampanii wynosi 3,2 mln zł netto (bez VAT).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska