Face it zrzeszona w sieci agencji Unified Strategies Public Relations Network

Warszawska agencja Face it! dołączyła do Unified Strategies Public Relations Network (USPR), międzynarodowej sieci profesjonalistów branży public relations i komunikacji marketingowej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Face it zrzeszona w sieci agencji Unified Strategies Public Relations Network

Agencja Face it! wspiera swoimi kompetencjami agencje należące do USPR. Jednocześnie korzysta z know-how wszystkich należących do sieci specjalistów w zakresie strategii komunikacji social mediów, analityki, content marketingu, zakupu mediów, komunikacji B2B i B2C czy komunikacji kryzysowej.

- Uznaliśmy, że przystąpienie do międzynarodowej sieci zrzeszającej agencje ze Stanów Zjednoczonych, Kanady i Wielkiej Brytanii pozwoli nam jeszcze lepiej reagować na potrzeby komunikacyjne naszych klientów, by zapewnić im najbardziej efektywną obsługę PR - mówi Joanna Adamiak, prezes zarządu agencji Face it!

Unified Strategies Public Relations Network zrzesza 60 członków z Ameryki Północnej i Europy. Została założona przez Susan Hamburg z Susan Hamburg Marketing and Public Relations Consultants w Orlando oraz Boba Schiersa, założyciela RAS Associates Public Relations w Filadelfii.

Agencja Face it! obecnie obsługuje m.in. sieć kinową Cinema City, kanały telewizyjne: France 24, ARTE, Romance TV, Motowizja, przedszkola Pomarańczowa Ciuchcia, szkołę Gaudeamus, dystrybutora filmowego Galapagos, biuro podróży Almatur. W gronie klientów firmy są też ISIC Polska, Super Prezenty, Szybkie Metamorfozy, Prelios czy Sun & Snow.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"