Facebook wprowadza funkcję Community Actions do tworzenia petycji online

Facebook rozpoczął wprowadzanie dla użytkowników w Stanach Zjednoczonych narzędzia o nazwie Community Actions. Funkcja pozwala na tworzenie petycji w ważnych kwestiach, pod którymi mogą się podpisać inni użytkownicy Facebooka.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Facebook wprowadza funkcję Community Actions do tworzenia petycji online

W założeniach opcja Community Actions ma ułatwiać użytkownikom Facebooka zajmowanie głosu w ważnych sprawach dotyczących konkretnych społeczności.

Funkcja umożliwia stworzenie konkretnej petycji i wymienienie w niej za pomocą tagowania instytucji lub organizacji której dotyczy poruszona sprawa. W publikowanej petycji jest dostępny specjalny przycisk pozwalający na wspieranie odezwy przez innych użytkowników Facebooka. Dopiero po jego wykorzystaniu możliwy będzie udział w dyskusji na temat kwestii poruszonych w petycji.

Na razie funkcja Community Actions jest wprowadzana jedynie dla użytkowników Facebooka w Stanach Zjednoczonych. Nie wiadomo czy i kiedy będzie ona dostępna także dla internautów w innych częściach świata.

W trzecim kwartale 2018 r. Facebook odnotował przychód na poziomie ponad 13,5 mld dol., a zysk netto wzrósł do ponad 5,1 mld. Liczba użytkowników odwiedzających serwis co miesiąc wynosi blisko 2,3 mld.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu